Cáká olej ze sání (asi to poznal každý, proč má mokrou vnitřní stranu pravého stehna u džín:-) - občas si to trochu střílí do karburátoru.
Prý normální problém, to dělá každý karburátorový H-D, ale mě tato odpověď nestačila. Stačí přidat bohatost směsi a vše se upraví, ne tak docela, ale dobrá, určitě se tím dá dost vylepšit. Dalším krokem je výměna čepiček či "hříbečků" (cena do 100Kč) v druhém víčku hlavy válce, po roce od výměny veškerého těsnění mezi víčky hlav se mi do této práce nechtělo, ale nakonec šla nádrž dolů a po hodině se mohla vracet na místo. Stále to nebylo ono! Řešení se naskytlo až posléze - dotáhnout vůli mezi plynovými lanky. Jedno lanko totiž tahá za membránu a druhé jí pomáhá vracet se na původní místo. Pokud je zde velká vůle, pak si válec snadno přisaje více směsi a dochází ke střílení do karburátoru. Nevýhodou je, že s ohýbáním řidítek se napnutí lanek mění, takže při plném levém náklonu nesmí přidávat samovolně plyn.
Jelikož u modelů EVO od roku výroby 1993 a výše a EVO Sportster je výdech odvzdušnění motorové skříně veden do sání karburátoru se toto s větší či menší pravděpodobností stává. Pokud je tento stav neudržitelný je možnost ještě tyto "výdechy" od karburátoru svést dolů pod motor. Já to třeba na svém modelu 1992 mám už z továrny. Ideální je toto řešení po zimním spánku, kdy se část oleje dostane z olejové nádrže do suché skříně motoru. Ale o tom jinde;-)

 

Diskutujte o tomto článku ve fóru (0 odpovědí).

Search

Přihlášení