Po zimním spánku se nashromážděné nečistoty, které prošly benzínovým filtrem zapříčinily, že se zasekl plovák. Motorka samozřejmě nestartovala a benzín začal stékat po žebrech předního válce. Ano, nečistoty zalepily i přepadovou hadičku, která by v tomto případě měla benzín odvést pod motor. Oprava je jednoduchá, stačí vyčistit karburátor. Postup je následující: sundat víčko vzduchového filtru, vyjmout filtr, povolení karburátoru od hlav motoru dvojicí velkých imbusů. Jediné na co si dát pozor, je povolit na druhé straně nádrže táhlo od sytiče a stáhnout ho z držáku. Zakončení je z plastu, tak ať ti nepraskne (jako mě:-). Víc není potřeba, není nutné odpojovat palivové potrubí nebo lanka s bovdeny. Pokud máš takhle povoleno, lze karburátor stáhnou ze sání, kde drží na gumě a lze jej pak otočit a bez problémů se dostat na šrouby od spodního víčka karburátoru. Povolit, vyčistit, nic nepostrácet, nepřihnout a tak podobně. Pokud jako mě se ucpala přepadová hadička, je dobré ji uvolnit profouknutím. Sestavit opačným způsobem. Není se třeba ničeho bát. Membrána je pod horním víčkem, a trysky jsou průchozí. Jediné na co dát pozor, aby se plovák volně pohyboval a uzavíral plovákovou komoru.

Diskutujte o tomto článku ve fóru (0 odpovědí).

Search

Přihlášení